Contact

Services

Voordat er gekozen wordt voor een specifiek product, gaat DataExpert in gesprek met haar klanten om het meest passende product te inventariseren en te testen. Deze service valt onder de dienst Consultancy van DataExpert.

Nadat het juiste product is gekozen en bij de klant is geïnstalleerd, kan het voorkomen dat de klant problemen ondervindt of vragen heeft over de werking. De afdeling Support is in deze gevallen telefonisch en op locatie bereikbaar voor vragen.

De derde service van DataExpert is het onderdeel Investigations. Hierbij helpen medewerkers van DataExpert mee bij klanten aan een onderzoek.

Tot slot bieden we ook 24 uur per dag, 7 dagen in de week onze Incident Response service aan. Is er een verstoring van uw bedrijfscontinuïteit door een cyberaanval, dan kunnen wij u helpen. 

Onderstaand is een uitgebreidere uitleg van deze services te vinden.

Deze website gebruikt cookies

We vinden het van groot belang dat u op de hoogte bent van welke cookies onze website inzet en voor welke doeleinden. Wij gebruiken Functional Cookies om onze website goed te laten functioneren. Daarnaast analyseren we d.m.v. Analytics Cookies het gebruik van onze website. Ook vragen we uw toestemming voor het plaatsen van cookies van derden (social media, advertising en analytics partners) waarmee we informatie delen. Door op ‘Accepteren’ te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van de hiervoor genoemde cookies. Klikt u op ‘Instellingen’, dan wordt u geleid naar een pagina waar u kunt instellen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden. Klik hier voor onze privacyverklaring.