Contact

Support

Klachtenprocedure support

Uiteraard doen wij al het mogelijke om onze supportvragen zo goed mogelijk te beantwoorden, zoals u dat van ons mag verwachten. 
Mocht u desondanks niet tevreden zijn, dan kunt u ons dat laten weten door:

1) Het contactformulier hieronder in te vullen of door een brief te sturen aan:

DataExpert B.V.
t.a.v. Directie
Postbus 872
3900 AW Veenendaal

2)  De ontvangst van de klacht wordt per e-mail aan u bevestigd.
De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van de directie.

3) Binnen twee weken kunt u een schriftelijke reactie verwachten.

Deze website gebruikt cookies

We vinden het van groot belang dat u op de hoogte bent van welke cookies onze website inzet en voor welke doeleinden. Wij gebruiken Functional Cookies om onze website goed te laten functioneren. Daarnaast analyseren we d.m.v. Analytics Cookies het gebruik van onze website. Ook vragen we uw toestemming voor het plaatsen van cookies van derden (social media, advertising en analytics partners) waarmee we informatie delen. Door op ‘Accepteren’ te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van de hiervoor genoemde cookies. Klikt u op ‘Instellingen’, dan wordt u geleid naar een pagina waar u kunt instellen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden. Klik hier voor onze privacyverklaring.